Arızalı Ürün Gönderimi
- Alıcı, ürünleri irsaliye ile teslim etmelidir, ürünlerin teslimi garantinin kabul edildiği anlamına gelmemektedir.
- Ürünler hakkında kabul ve ret kararı teknik servisin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
- Ürün kabul ve teslimi hafta içi 09:00 – 16:00 saatleri arasında yapılmaktadır.
- 90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
- Kargo masrafı gönderen tarafa aittir.Aksi durumda ürün kabulü yapılamamaktadır.
- Kargoda hasar görmüş ürünlerin kargo tutanağının tutulması gerekir.
- Arızalı ürün kabul sırasında kullanıcı hatası belirtilmeyen ürünlerin garanti sorumluluğu ithalatçı firmaya ya da anlaşmalı servisine aittir
Kullanıcı Hatası Garanti Dışı Durumlar :
- Uygunsuz paketleme,
- Üründe çatlak ve kırık,
- Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
- Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
- Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
- Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
- Elektronik parçalarla oynanılması, değiştirilmesi,
- Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
- Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
- Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
- Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
- Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
- Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar,
- Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
- Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
- Cihazlarda yüklü olan yazılımların bir sebeple silinmesi,
- Bu tür durumlarda ürün yetkili servisi tarafından garanti dışı işlem görebilir.