Arızalı Ürün Gönderimi

  • Alıcı, ürünleri irsaliye ile teslim etmelidir, ürünlerin teslimi garantinin kabul edildiği anlamına gelmemektedir.
  • Ürünler hakkında kabul ve ret kararı teknik servisin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
  • Ürün kabul ve teslimi hafta içi 09:00 – 16:00 saatleri arasında yapılmaktadır.
  • 90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
  • Kargo masrafı gönderen tarafa aittir.Aksi durumda ürün kabulü yapılamamaktadır.
  • Kargoda hasar görmüş ürünlerin kargo tutanağının tutulması gerekir.
  • Arızalı ürün kabul sırasında kullanıcı hatası belirtilmeyen ürünlerin garanti sorumluluğu ithalatçı firmaya ya da anlaşmalı servisine aittir

 

Kullanıcı Hatası Garanti Dışı Durumlar :

  • Uygunsuz paketleme,
  • Üründe çatlak ve kırık,
  • Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
  • Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
  • Elektronik parçalarla oynanılması, değiştirilmesi,
  • Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
  • Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar,
  • Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
  • Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
  • Cihazlarda yüklü olan yazılımların bir sebeple silinmesi,
  • Bu tür durumlarda ürün yetkili servisi tarafından garanti dışı işlem görebilir.